2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

Szállítási és fizetési feltételek

Hasznos információk szolgáltatás, készülék vásárlása esetére

Mit szeretnél a szállításról és fizetésről megtudni?

Házhoz szállítás - ha mi vigyük hozzád

Normál házhoz szállítás

A szállítás díjmentes, kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a 10 000 Ft-ot. Ebben az esetben 950 Ft szállítási díjat kell fizetned.

  • csomagod 1-3 munkanapon belül kiszállítjuk neked
  • a szállítást csak belföldi címre kérheted
  • 500 000 Ft feletti összeget csak kártyával tudsz a futárunknál kifizetni. Online megrendelés esetén azonban kizárólag a megrendelés folyamatában tudsz fizetni bankkártyával; utánvétes, átvételkor történő fizetési lehetőség nincs.

További információk a normál házhoz szállítással kapcsolatban

Mikor kapom meg a csomagom?

Kép leírása: Normál házhozszállítás

Normál házhozszállítás

A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja.

Aznapi házhoz szállítás Budapesten - Már ma megkaphatod!

Rendeld meg választott eszközöd hétköznap 12 óráig és még aznap 15 és 20 óra között MPL-lel házhoz visszük neked!

aznapi-infographic.svg

Az Aznapi házhozszállítás feltételei:

  • lakossági ügyfél vagy
  • budapesti kiszállítási címre rendelsz
  • hétköznap vásárolsz
  • kisméretű eszközt rendelsz (mobiltelefon, tablet stb.)
  • az eszközt havi díjas mobilszolgáltatás mellé, vagy szolgáltatás nélkül, kedvezmények nélküli áron vásárolod
  • este 8-ig elérhető vagy a rendelés napján otthon

*A házhoz szállítás díja a megrendelés napján érvényes díjak alapján kerül felszámításra.

Jelenleg aktuális aznapi házhozszállítás díja: 0 Ft.

A megrendelésedet a rendelésed napján 15 és 20 óra között szállítjuk ki neked az MPL futárszolgálat segítségével.

1 alkalommal kíséreljük meg kiszállítani Neked a csomagot. Ha nem ér el a futár, következő munkanapon 8-17 óra között kíséreljük meg újra kézbesíteni. Ha a 2. kiszállítás sem sikerül, 5 napig lesz még elérhető a csomagod a Postán.

További információk a házhoz szállításról

Jelenleg a kis méretű eszközöket (mobiltelefon, tablet, laptop stb.) a GLS futárszolgálat viszi házhoz. A nagy méretű eszközöket (pl. a 43"/109 cm feletti képernyőméretű TV-készülékek, monitorok), a Home Delivery Team vagy a Waberer’s futárszolgálat szállítja ki. Több termék együttes rendelése esetén, ha legalább egy nagy méretű eszközt rendelsz, az utóbbi két szállító egyike fogja kiszállítani.

A csomagodat jelenleg technikai okok miatt felületünkön nem tudod nyomon követni, ezért kérlek hívd a 1414-et vagy érdeklődj a chaten kollégáinknál!
Ha már a kiszállító céghez került a csomagod, a kiszállító cég nyomkövetési felületén tudod tovább követni.

A futárszolgálat minden esetben SMS/e-mail értesítést fog küldeni neked a szállítás státuszáról, nyomkövetéséről, valamint várható kiszállítás idejéről.

Ha mégsem tudtad átvenni a megbeszélt időpontban a csomagod, a futár hagy egy értesítőt a telefonszámával, amin új időpontot tudtok egyeztetni.

Otthoni szolgáltatást is rendeltél?

  • A megrendelt eszközt, ha még nincs előfizetésed nálunk, automatikusan a telepítési címre szállítjuk.
  • A set top box-ot, modemet, illetve az okoswifi eszközt a munkatársunk fogja vinni, amikor beköti a megrendelt szolgáltatást.
  • Ha más készüléket is rendeltél a szolgáltatás igénylésekor, azokat a három futárszolgálat egyike szállítja ki, a sikeres létesítést követő 2-5 munkanapon belül. Ebben az esetben sajnos postai, illetve PickPack pontos átvételt nem tudunk biztosítani..

Átvételi helyek - ha te jönnél érte

A szállítás díjmentes, kivéve ha a rendelésed nem tartalmaz előfizetést és nem éri el a br. 10 000 Ft-ot. Ebben az esetben 950 Ft szállítási díjat kell fizetned.

Pick Pack ponton

Rendelésed Pick Pack pontra is kérheted. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot.

  • A jóváhagyott rendeléseket Budapesten várhatóan 1, vidéken 2 munkanapon belül át tudod venni. Erről a választott Pick Pack ponttól kapsz értesítést, hogy mikor lehetséges az átvétel.
  • Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged.

Pick Pack Pont átvételi helyek
Nyomkövetés

Postán

Rendelésed Postára is rendelheted. A rendelés leadásakor tudod kiválasztani a neked megfelelő átvételi pontot.

  • A posta értesítést küld neked, amikor
    • átveszik tőlünk a csomagot
    • beérkezik a kért postahivatalba és átvehető lesz
    • 2 nappal az átvételi idő lejárata előtt
  • Az átvételre 5 munkanapig van lehetőséged. A 6. munkanapon a Posta visszaküldi az át nem vett csomagot nekünk.
  • A választható átvételi pontokat a megrendelésed alapján személyre szabottan mutatjuk Neked. Mivel nagyobb terméket (pl. 43 col feletti TV) egyes posták nem tudnak fogadni.

Posta átvételi helyek

Telekom Üzletben

Jelenleg ez az átvételi mód nem elérhető.

Mikor vehetem át a csomagom?

A feltüntetett időtartamok megközelítő jellegűek, a tényleges szállítási időt több tényező befolyásolhatja.

Ki veheti át a csomagot?

A megrendelt terméket kizárólag Te, mint megrendelő és szerződő fél veheted át, a kiszállítás módjától függetlenül. Átvételkor be kell mutatnod a rendelésnél megadott okmányod. Meghatalmazást a Te érdekedben nem tudunk elfogadni.

Ezekkel a feltételekkel tudjuk csak elkerülni, hogy visszaélve az adataiddal, más valakihez kerüljön a rendelésed.

Hogyan tudok fizetni?

Az online rendelés során

A rendelés feladásakor az alábbi típusú kártyákkal fizethetsz:

  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa Classic
  • Visa Electron

Kizárólag a megrendelés folyamatában tudsz fizetni bankkártyával, utánvétes, átvételkor történő fizetési lehetőség nincs.

Gyakori kérdések

Módosíthatom a rendelésem?

Biztonsági okok miatt a rendeléseden nem tudsz módosítani.

Ha interneten vásárolok, mikor érkezik meg a megrendelt áru?

Az érkezés időpontja attól függ, hogy milyen kiszállítást választottál.

Milyen esetekben kell előleget fizetnem?

Néhány esetben előleget kell fizetned a készüléked vásárlásakor. Ezt a későbbiekben 100%-ban jóváírjuk!

14 napos elállási jog

A rendelés átvétele után 14 napon belül jogodban áll indoklás nélkül elállni a vásárlástól.

Készülékek javítása, jótállási, kellék- és termékszavatossági jogok

A megvásárolt készülékek műszaki problémáit a garancia útmutatónkban leírtak szerint kezeljük.

Online időpont foglalás

Foglalj időpontot az üzleteinkbe, hogy elkerüld a sorban állást!

Ha nem vettem át/akadályoztatva voltam az átvételben és visszaküldésre kerül a csomag a Telekomhoz, a szállítási díjat kiterheli a Telekom részemre?

Nem, a szállítási díj az eszköz díjával együtt visszajár.

Átvételi hely/mód a rendelés véglegesítése után módosítható-e (pl. mégsem házhoz szállítást kérek, hanem én mennék érte)?

Normál szállítás esetén nem, a megrendelés véglegesítése után sem az átvétel módja, sem helyszíne nem módosítható. Aznapi kiszállítás esetén viszont, amennyiben az első és a második kiszállítási kísérlet is sikertelenül zárul, a csomag az illetékes postán 5 napig személyesen átvehető.

Mi történik, ha a rendelés véglegesítése és az átvétel időpontja között a rendelésnél megadott okmányom épp lejár/elveszik/elhagyom, stb., és az átvételkor másik okmánnyal szeretném azonosítani magam?

Futárszolgálati partnereink, illetve a kijelölt átvételi pontokon dolgozó kollégák minden esetben a megrendelés során megadott okmány alapján végzik az átvevő azonosítását, emiatt kérjük, olyan okmányt adj meg a megrendeléskor, aminek érvényességi ideje a legtávolabb esik a megrendelés napjától. Sajnos a megrendelésben leadottól eltérő okmányt a Te biztonságod érdekében az azonosítás során nem fogadhatunk el.

Online shop szerződési feltételek

További feltételek

Ha szolgáltatást is rendelsz, úgy előzetesen ismerd meg a Lakossági Általános Szerződési feltételeinkben foglaltakat.