TELEKOM RENDSZERINTEGRÁCÓ ZRT.

Hogyan tudjuk biztosítani, hogy Ön a legjobb megoldást kapja?

Közbeszerzés

A Telekom Rendszerintegráció Zrt. és a Magyar Telekom Nyrt. számos területen részt vesz a központosított közbeszerzésben ( www.kozbeszerzes.gov.hu) mint szállító.

A lenti oldalakról az aktív keretmegállapodások, valamint ezek árlistái tölthetők le, továbbá megtalálhatók a kapcsolattartók elérhetőségei.

Keretmegállapodások

Minősítések

ISO 9001

Az informatikai rendszerek megfelelő működése kulcsfontosságú tényező a felhasználói szervezetek életében. Emberi élet, gazdasági teljesítmény, versenypozíció múlhat az alkalmazott IT megoldások minőségén.

A Telekom Rendszerintegráció Zrt. jogelőd cégei, mint a saját területük vezető szereplői, természetesen tudatában voltak a minőség meghatározó jelentőségének. A minőségügyi rendszer egyes alkotórészei (a beszállítók kiválasztása, a felhasznált komponensek ellenőrzése, továbbá a szervezet, a munkamódszer és a szaktudás fejlesztése) kezdetektől fogva ezen cégek fejlődésének kulcsát jelentették.

Az ISO 9001 minősítés kapcsán egy cégnek azt a képességét kell bizonyítania, hogy az ajánlatadástól kezdve a műszaki tervezésen át a kivitelezés utáni ügyfélszolgálati teendőkig alkalmas a vevő elégedettségének elnyerésére, mert minden fázisban biztosítja a termék és szolgáltatás megfelelő minőségét.

A BCN Rendszerház, az ICON és a KFKI-LNX önállóan is rendelkeztek ISO 9001 tanúsítással. Az egyesülés során létrejött szervezetben a minőségirányítási rendszer működése és működtetése továbbra is kiemelt hangsúly kap, ehhez kapcsolódik folyamataink részletes feltérképezése, rendszeres felülvizsgálata, szükség szerinti javítása, optimalizálása is.

A Telekom Rendszerintegráció továbbra is a minőség útján jár, hiszen csak a minőségi szolgáltatások felelnek meg a piac igényeinek. A folyamatosan fejlesztett ISO 9001 szerinti minőségügyi rendszerünk eszköz és nem cél partnereink megelégedettségének növelésére.

A Telekom Rendszerintegráció az ISO 9001 szerint működő cég, tevékenységét az SGS Hungária tanúsította, melyet az UKAS nemzetközi minőségtanúsító szervezet is elismer.

Győződjön meg Ön is arról, hogy a Telekom Rendszerintegráció valóban minőségi partner!


Hogyan működünk?

Az ajánlatadási, szerződéskötési eljárások újrafogalmazásával célunk az volt, hogy megfelelő, mindig magas színvonalú ajánlatokkal és szerződésekkel szolgáljuk partnereinket. Sokéves gyakorlatunk szerint a megvalósuló rendszerek minősége az ajánlat, illetve szerződés minőségével kezdődik, hiszen ezek garantálják, hogy a vevő azt kapja, amire szüksége van.

Minden egyes anyag, berendezés, amit a Telekom Rendszerintegráció vásárol és telepít, ellenőrzési fázison megy keresztül, amit idegenáru-ellenőrzésnek nevezünk. Ezzel biztosítjuk, hogy kiszállításra már csak ellenőrzötten működőképes berendezés kerül. Az ellenőrzés a passzív elemek tekintetében viszonylag egyszerű. Az aktív elemekre pontosan szabályozott teszteljárásokat dolgoztunk ki. Segíti munkánkat, hogy állandó, ISO minősített beszállítói partnereink vannak. A nagy bonyolultságú, szoftvervezérelt berendezések (pl. routerek) esetén az idegenáru-ellenőrzés nem terjedhet ki minden funkcionalitás teljes körű tesztelésére, de a tapasztalat szerint erre nincs is szükség, hiszen az alapvető működési tesztek kielégítő biztonsággal felvilágosítást adnak a berendezések működőképességéről.

A szállítás, üzembe helyezés során is keletkezhetnek meghibásodások. Ezek kiszűrése a helyszíni ellenőrzések során történik. A vevő műszaki igényeinek felmérése, a tervezési, átadás-átvételi és egyéb eljárásaink mind azt célozzák meg, hogy csak működő, a vevő igényeinek megfelelő rendszer kerülhessen telepítésre.

ISO 14001 és ISO/IEC 27001

A Telekom Rendszerintegráció Zrt. jogelőd cégei teljesítették az ISO 14001 környezetközpontú-, valamint az ISO/IEC 27001 információbiztonsági irányítási rendszer követelményeit is, és hármas, ún. integrált irányítási rendszert működtettek. Ezzel kifejezték elkötelezettségüket a környezet védelme és a környezeti erőforrásokkal való takarékosság mellett, valamint tanúsított módon is igazolták, hogy felelősen bánnak az ügyfeleik, partnereik és munkavállalóik érzékeny, bizalmas adataival.

A Telekom Rendszerintegráció ezen értékeket továbbra is őrzi, amelyet a SGS Hungária által végzett integrált audit is igazol.

Lépjen kapcsolatba velünk alábbi elérhetőségeinken!

Személyes ügyfélmenedzserek

A Telekom Rendszerintegráció személyes ügyfélmenedzserek révén tartja a kapcsolatot nagyvállalati és kormányzati partnereivel, ezáltal biztosítva a magas minőségű ügyfélgondozást és a felmerülő problémák gyors és egykapus megoldását.

Vállalati ügyféltámogatás

Teljes ügyfélkörünk számára rendelkezésre áll Vállalati Ügyféltámogatási Központunk dedikált kollégákkal.

Számhordozási tájékoztató

Az alábbi, díjmentesen hívható telefonszámon tájékoztatást kaphat arról, hogy egy adott telefonszám melyik távközlési szolgáltatóhoz tartozik, és annak mennyi a tarifája.

Célunk, hogy partnereink számára megkönnyítsük a szolgáltatásainkkal kapcsolatos ügyek intézését, és üzletfeleink igényeit, elvárásait maradéktalanul teljesítsük.

Bankszámlaszámaink

  • Számlavezető bank
    UniCredit Bank Hungary Zrt., Budapest
  • Bankszámlaszámok
    HUF 10918001-00000068-73830003
    EUR 10918001-00000068-73830010
    USD 10918001-00000068-73830027
  • IBAN
    HUF HU17 1091 8001 0000 0068 7383 0003
    EUR HU22 1091 8001 0000 0068 7383 0010
    USD HU48 1091 8001 0000 0068 7383 0027
  • Telekom Rendszerintegráció Zrt.
Székhely
1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 36.
GPS koordináták: 47.461639, 19.052653
Adószám
12928099-2-44