Regisztrált ügyfeleink részére a megrendelt árut házhoz szállítjuk.
Szerződésköteles termékek rendelésénél mindig az Általános Szerződési
Feltételekben foglaltak az irányadóak.
A már feladott megrendelés aktuális állapotáról belépés után a "Rendeléseim"
menüpont alatt tájékozódhat.
Szállítási cím
Házhozszállítás Budapestre és vidékre egyaránt kérhető. Szállítási címként szerepelhet a lakás vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen szállítási cím megadható. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől! Szállítási címként azt a címet érdemes megjelölni, ahol a vevő nagy valószínűséggel tartózkodik a szállítás várható időpontjában. A rendeléskor megadott szállítási címet a kiszállítás időpontjáig – online – még lehetősége van módosítani!
Szállítási mód -
vállalt határidő
Normál szállítás
A munkanapokon 13:00 óráig munkatársunkkal véglegesített megrendelést a következő munkanapon 20 óráig megkíséreljük kiszállítani a megadott szállítási címre. A vállalt szállítási határidő csak abban az esetben érvényes, ha a megrendelő a megjelölt szállítási napon elérhető az általa megadott szállítási címen (a szállítás konkrét napja a rendelés feladásakor kerül közlésre). Amennyiben a rendelés adatainak megadásakor a rendszer által megadott nap (a szállítás várható időpontja) nem megfelelő, a vevő kérheti a szállítási időpont módosítását. A házhozszállítás időpontjának egyeztetése a rendelés beérkezését követően a munkatársunk által kezdeményezett telefonos kapcsolatfelvétel során történhet.
Az általunk forgalmazott termékek megrendelését követően munkatársunk telefonon felkeresi Ügyfelünket a megrendelés pontosítása és véglegesítése érdekében.
Átvétel, meghatalmazás
A küldeményeket harmadik fél meghatalmazás hiányában is átveheti.
Szállító cég
A terméke(ke)t a GLS Hungary Kft. segítségével juttatjuk el az Ön által
megadott szállítási címre.
A szállító cég adatai:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
Központi telefonszám: +36 29 886 670
A szállító cég nem vállalja, hogy telefonon értesíti Önt a szállítás pontos időpontjáról, ezért javasoljuk, hogy olyan címet adjon meg, amelyen munkanapokon elérhető. Ha bármilyen oknál fogva a szállító nem találja Önt a megadott címen, írásos értesítőt hagy a helyszínen, és további két alkalommal – Önnel egyeztetett időpontban – újra megkísérli a kézbesítést. Ez többletköltséget nem von maga után. Egyes termékek vásárlása esetében cégünknek jóvá kell hagynia a megrendelést. Ekkor munkatársunk telefonon megkeresi Önt, és ugyanekkor a szállítási cím és időpont is egyeztetésére kerül. Ezekben az esetekben az ígért 3 napos – sürgős rendelés esetén 6 órás – szállítási határidőt az egyeztetés időpontjától kell számítani.
Szállítási díjak
Szállítás 10 000 Ft felett |
Szállítás 10 000 Ft alatt |
|
Budapest | Díjtalan | 950Ft |
Pest megye | Díjtalan | 950Ft |
Más megyék | Díjtalan | 950Ft |
A kiszállítási díj összege a megrendelt termékek ÁFA-kulcsának függvényében
változik. Az 1992. évi LXXIV törvény az általános forgalmi adóról 22.§
értelmében a kiszállítási díj ÁFA-kulcsát a számlán szereplő termékek ÁFA-kulcsa
határozza meg. "Az adó alapjába beletartoznak: a termékértékesítés és
szolgáltatásnyújtás teljesítéséhez járulékosan kapcsolódó költségek, még akkor
is, ha azok külön megállapodáson alapulnak, így különösen az ügynöki, a
bizományi, a biztosítási, a közlekedési költségek." (1992. évi LXXIV törvény /
22§ 3 (b) pont).
Fizetési módok
Amennyiben szolgáltatásainkkal kapcsolatban kérdése van, kérjük, hívja Ügyfélszolgálatunkat lakossági ügyfélként az 1414-es, üzleti ügyfélként pedig a 1400-ös (Magyar Telekom vezetékes és mobil hálózatából díjmentesen hívható) telefonszámokon!
További információt az www.telekom.hu/irjonnekunk lakossági oldalra írva, illetve a ts_ugyfelkapcsolat@tsystems.hu üzleti ügyfélszolgálati e-mail címeken kaphat, ha pedig ügyfelünk, akkor belépés után a "Rendeléseim" menüpontjában érhet el.