
Hogyan tudsz regisztrálni az üzleti ügyintézéshez?
1) Töltsd le a Telekom Ügyintézői nyilatkozatot, majd töltsd ki annak a személynek az adataival, akinek az online ügyintézéshez teljeskörű meghatalmazást szeretnél adni.
2) Az alábbi dokumentumokat küldd el az uzleti@telekom.hu e-mail címre:
- a kitöltött és cégszerűen aláírt Telekom Ügyintézői nyilatkozatot
- az aláírási címpéldány és cégkivonat másolatát.
3) A nyilatkozat feldolgozását követően automatikus értesítést küldünk a nyilatkozatban megjelölt kapcsolattartói e-mail címre, amiben szerepel a Telekom Ügyintézőhöz tartozó belépési azonosító és ideiglenes jelszó.
4) Kattints az e-mailben található "Belépek" gombra, majd a kapott felhasználói adatokkal belépve érheted el az üzleti önkiszolgáló portál funkcióit.