Belső kommunikáció a munkavállalókkal
A Magyar Telekom Csoport komolyan veszi és legmagasabb szintű prioritásai közé sorolja a Működési kódexet, annak részletes szabályait és betartását, ugyanakkor elismeri, hogy esetenként nehéz különbséget tenni jó és rossz között. Ezért bátorítjuk munkavállalóinkat, hogy kezdeményezzenek nyílt kommunikációt a Csoporton belül elérhető Kérdezz! portál használatával.
A Megfelelőségi program, a belső szabályozás vagy jogszabályok megszegésének jelentése:
A szabályozás megsértésével kapcsolatos panaszok és észrevételek benyújthatók a Magyar Telekom Csoport Mondd el! portálján.
A Magyar Telekom Csoport Mondd el! elérhetőségei
Cím: | Csoport megfelelőségi igazgató 1097 Budapest Könyves Kálmán krt. 36. Magyarország |
Telefon: | +36 1 458 7780 |
Email: | mondd.el@telekom.hu |
Panaszait a Deutsche Telekom Csoport “Tell me!” elérhetőségein is benyújthatja.
A Deutsche Telekom Csoport „Tell me!“ elérhetőségei
Cím: | Deutsche Telekom AG 140 Friedrich-Ebert-Allee, 53113 Bonn, Németország |
Telefon: | +8000 382 4835 (hétfőtől péntekig 9.00. - 17.00. GMT+1) |
Fax: | +8000 382 4329 |
Email: | Tell-me@telekom.de |
Internet: | www.telekom.com/tell-me és www.telekom.de/tell-me |
A panaszok és megjegyzések név nélkül is benyújthatók.