Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat.
Technikai okok miatt a Facebook azonosítóval történő belépés átmenetileg nem lehetséges!
Kérjük, belépéshez használd hívószámodat, e-mail címedet vagy MT ügyfélazonosítódat.

digitális fenntarthatóság

Fenntartható digitális vállalatként egyértelmű elvárásunk, hogy használjanak ügyfeleink is fenntartható digitális szolgáltatásokat. Ehhez egyrészt törekszünk felelős marketingre és olyan aktivitásokra, melyek másokat is képessé tesznek (enablement), inspirálnak és a megosztáson alapulnak. Ezekhez kapcsolódóan pedig azt a célt tűztük ki, hogy a Magyar Telekom mint fenntartható vállalat ismertsége érje el az 50%-ot.

Esélyegyenlőség

A Magyar Telekom nemcsak munkáltatóként kezeli kiemelten fontos témaként az esélyegyenlőséget, hanem szolgáltatóként is élen kíván járni ezen a területen. Felelős vállalatként több olyan kezdeményezést indítottunk, amelyek kisebbségi és hátrányos helyzetű csoportok felzárkóztatását, illetve mindennapjait támogatja. Munkáltatóként a Magyar Telekom mindennemű diszkriminációt elutasít, ennek megfelelő irányelveket fogalmaz meg és tart be működése során.

Vállalati önkéntesség

Az új fenntarthatósági stratégia céljai között szerepel, hogy 2020-ig a telekomosok 50 000 óra önkéntes munkát végezzenek. 2016-ban a telekomos önkéntesek 11 472 óra önkéntes munkát teljesítettek. A vállalati önkéntesség keretében a telekomosok szerteágazó tevékenységeken keresztül járulnak hozzá a társadalmi jólét növekedéséhez.

Adatvédelem

A Magyar Telekom kiemelt figyelmet fordít ügyfelei adatainak védelmére. A következő oldalon részletesen megismerheted a személyes adatokkal kapcsolatos legfontosabb fogalmakat és értelmezéseket, az adatkezelés alapelveit, de külön szó esik a gyerekek személyes adatainak kezeléséről és egyéb jogi tudnivalókról is.

Felelős befektetők

Egy befektetés akkor tekinthető felelősnek, ha a befektetői döntéshozatal során a pénzügyi szempontokon túl megjelennek környezeti és társadalmi teljesítményhez, esetleg etikához kapcsolódó tényezők. Büszkék vagyunk arra, hogy fenntartható tevékenységünket nemzetközi felelős befektetői indexekben értékelik és elismerik.

hello holnap! termékek és szolgáltatások

A Magyar Telekom hosszú távú célja, hogy saját működése mellett az ügyfelek mindennapjait is fenntarthatóbbá, tudatosabbá teszi, ehhez pedig környezettudatos és fenntarthatóság felé mutató termékeket és szolgáltatásokat biztosít.