2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

Számhordozással kapcsolatos információk lekérdezése

Tudod, hogy a hívott szám mely szolgáltatóhoz tartozik?

Fontos lehet, hiszen számos esetben eltérnek a perc- és SMS díjak hálózaton belüli és azon kívüli irány esetén. Előfordulhat, hogy egy 20-as vagy 70-es előhívójú szám már a Telekomhoz tartozik, mert az előfizető hívószámát a Telekomhoz hordozta át. Illetve természetesen ennek ellenkezője is lehetséges.

Emiatt az indított hívás vagy küldött SMS díja változhat. Amennyiben szeretnél meggyőződni arról, hogy az adott hívószámot hálózaton belüli vagy kívüli díjjal érheted el, két módon is lekérdezheted díjmentesen, hogy az melyik szolgáltatóhoz tartozik.

Telefonhívással

Hívd a díjmentesen hívható 06 80 388 388 -as zöldszámot! Ezt követően add meg a keresett telefonszám körzetszámát, majd a hívószámot, majd nyomd meg a # gombot.
Példa: +36-30/123-4567 (a 30 körzetszám, az 123-4567 a hívószám).

USSD kóddal

Készülékeden alaphelyzetben billentyűzd be a *126* kódot, majd a keresett telefonszám körzetszámát és a hívószámot, majd a # jelet, majd nyomd meg a hívásindításkor is használt gombot.
Példa: *126*301234567#, majd hívásindító gomb.

Online

Az NMHH honlapján is lekérdezheted.