2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

Hozd át vezetékes számodat a Telekomhoz!

Válaszd a Telekomot, hozd át meglévő hívószámodat, válassz hozzá internetet és tévé-előfizetést is, így még kedvezőbb havi díjad lehet.

Ha szeretnéd áthozni a számodat, győződj meg a következőkről

  • Legalább 30 napja aktivált előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
  • A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
  • Te vagy a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is.

Mit kell tenned?

Töltsd le formanyomtatványunkat innen!

Töltsd ki!

Küldd vissza feldolgozásra:

  • e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@telekom.hu vagy
  • postai úton, kinyomtatva:
      Magyar Telekom Nyrt. H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.
      Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434

Mi fog történni ezután?

  • Igényed megérkezését a megadott e-mail címen igazoljuk vissza. Ha nem kapnád meg, javasoljuk, ellenőrizd a levelező rendszered spam vagy promóciók mappáit.
  • Az igényt abban az esetben tudjuk 2 munkanapon belül teljesíteni, ha a megrendelés nem igényel helyszíni telepítést, azaz már van bekötött vonalad. Minden más esetben időpontot egyeztetünk veled a létesítés időpontjáról (15 napon belül)
  • Hétvégén és munkaszüneti napon nincs számhordozás, illetve ezeken a napokon telefonos egyeztetés miatt sem keresünk.

A szám hordozása díjmentes, azonban a vonal létesítéséért mindenkor az adott területen érvényes aktuális akciós vagy az Általános szerződési feltételek (3/b. melléklet) szerinti belépési díjat kell megfizetned.

Ha szeretnéd áthozni a számodat, győződj meg a következőkről

  • Legalább 30 napja aktivált előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
  • A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
  • Te vagy a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is.

Ha felhívod a 1414-et

Tájlkoztatunk a folyamatról és kiküldjük a formanyomtatványt, amit akár innen is letölthetsz!

Töltsd ki a nyomtatványt!

Küldd vissza feldolgozásra:

  • e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@telekom.hu vagy
  • postai úton, kinyomtatva:
      Magyar Telekom Nyrt. H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.
      Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434

Hogyan történik a számhordozás?

Igényeid alapján megkötjük a szerződést.

Választhatsz készüléket is, ha szeretnél.

Kérd a telefonszolgáltatást nettel és tv-előfizetéssel, még kedvezőbb ajánlatokkal szolgálhatunk.

A kezdeményezéstől számított 1 munkanapon belül benyújtjuk a jelenlegi szolgáltatódhoz a számhordozási kérelmet.

Ettől eltérő időpontot is kérhetsz.

A jelenlegi szolgáltatód válaszáról a munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igény esetén a benyújtástól számított 2 munkanapon belül, egyéb esetben 3 munkanapon belül SMS-ben értesítünk mobilszámodon.

Sikeres számhordozás esetén kimegyünk a helyszínre.

Ha szükséges, a korábbi vezetékeket digitális vezetékekre váltjuk és ha kértél készüléket, azt is beüzemeljük. Ennek időpontját telefonon egyeztetjük veled.

A számátadási időablakban megvalósul a szolgáltató váltás.

Ez munkanapokon 20-24 óra között, egy előre egyeztetett napon lehet, ez idő alatt a szolgáltatás szünetelhet. Ekkor a hívószámod a mostani szolgáltatónál megszűnik, a Telekomnál aktiválódik.

Mit tegyél, ha elutasították számhordozási kérelmedet?

Ha a jelenlegi szolgáltatód elutasítja a számhordozási igényedet, erről SMS-ben kapsz értesítést, és az üzenetben tájékoztatunk az elutasítás okáról is. Az elutasítás két legfőbb oka tartozás vagy adat eltérés szokott lenni. Ilyen esetben fel kell keresned szolgáltatódat, hogy a tartozásról vagy az eltérő adatokról egyeztethess.

Sikertelen számhordozás esetén, amennyiben vásároltál készüléket és szerződtél velünk, telefonon értesítünk a szükséges teendőkről.

Ha szeretnéd áthozni a számodat, győződj meg a következőkről

  • Legalább 30 napja aktivált előfizetéssel rendelkezel jelenlegi szolgáltatódnál.
  • A jelenlegi szolgáltatódnál nincs 30 napnál régebben lejárt számlatartozásod.
  • Te vagy a hordozandó szám előfizetője és a számlafizetője is.

Mit kell tenned?

Töltsd le formanyomtatványunkat innen!

Töltsd ki!

Küldd vissza feldolgozásra:

  • e-mail-címünkre: ugyfelszolgalat@telekom.hu vagy
  • postai úton, kinyomtatva:
      Magyar Telekom Nyrt. H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 36.
      Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434

Mi fog történni ezután?

  • Igényed megérkezését a megadott e-mail címen igazoljuk vissza. Ha nem kapnád meg, javasoljuk, ellenőrizd a levelező rendszered spam vagy promóciók mappáit.
  • Az igényt abban az esetben tudjuk 2 munkanapon belül teljesíteni, ha a megrendelés nem igényel helyszíni telepítést, azaz már van bekötött vonalad. Minden más esetben időpontot egyeztetünk veled a létesítés időpontjáról (15 napon belül)
  • Hétvégén és munkaszüneti napon nincs számhordozás, illetve ezeken a napokon telefonos egyeztetés miatt sem keresünk.

A szám hordozása díjmentes, azonban a vonal létesítéséért mindenkor az adott területen érvényes aktuális akciós vagy az Általános szerződési feltételek (3/b. melléklet) szerinti belépési díjat kell megfizetned.