Hogyan működik a számhordozás?
Hívószámodat díjmentesen áthozhatod a Telekomhoz, az eredeti (20-as vagy 70-es) előhívó számmal együtt.
Válts bármilyen szolgáltatóról és éld át a Telekom élményt!
Hívószámodat díjmentesen áthozhatod a Telekomhoz, az eredeti (20-as vagy 70-es) előhívó számmal együtt.
Indítsd el a folyamatot Telekom üzleteink egyikében
Válassz magadnak egy előfizetést, amihez adunk egy új SIM-kártyát
Az általad választott időpontban végrehajtjuk a számhordozást
Foglalj időpontot, hogy sorbanállás nélkül intézhesd ügyeidet.
További információért hívj minket, vagy chatelj be hozzánk.
Igen.
A számhordozáskor - számod megtartása mellett - szabadon eldöntheted, hogy Telekom új havi díjas vagy feltöltőkártyás - azaz Domino - előfizetést, díjcsomagot szeretnél-e, függetlenül attól, hogy milyen konstrukcióban vagy a jelenlegi szolgáltatódnál. Ha a számhordozásig nem használod fel feltöltőkártyás előfizetésed egyenlegét, akkor még 1 éven belül visszaigényelheted a váltás előtti szolgáltatódtól.
Számhordozási igényedet üzleteinkben kezdeményezheted. Javasoljuk, hogy a gyors és kényelmes ügyintézés érdekében foglalj időpontot.
Az üzleteinkben elindított számhordozási folyamat során azzal számolnod kell, hogy a bejelentéstől számítva 2 munkanapon belül valósul meg a tényleges számhordozás. A számhordozási folyamat elindítását követően néhány óráig bizonytalan lehet a telefonálás és az SMS-küldés.
Ha ezen idő elteltével sem tudsz telefonálni, kérjük, hívd a 0-24-ben elérhető telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1414-es számon, ahol igyekszünk a legrövidebb idő alatt elhárítani a problémát.
Ha a Domino szolgáltatás használata során úgy találod, hogy telefonálási szokásaidnak jobban megfelelne a havi díjas előfizetés (pl. Dominósként havonta legalább egy, vagy több alkalommal is feltöltöd egyenlegedet), lehetőséged van arra, hogy hívószámod megtartásával, egyszerűsített eljárás keretében átválts Dominóról havi díjas előfizetésre, ráadásul még kedvezményt is adunk.
Az átváltás kedvezményes:
Előnyös:
Igénylés módja:
A szerződésmódosítást és ezzel egyidejűleg az új eszköz vásárlását Domino előfizetőként kezdeményezheted online felületünkön vagy üzleteinkben, ha 30 napon belül nem volt havi díjas előfizetésről Dominóra átváltásod.
A számhordozás folyamata díjmentes.
Havi díjas és feltöltőkártyás ügyfélként üzleteinkben kezdeményezheted a számhordozást, illetve ezzel egy időben új készüléket is vásárolhatsz.
További költséggel attól függően kell számolnod, hogy havi díjas vagy Domino kártyás előfizetést szeretnél-e, és azt készülékkel együtt vagy anélkül kívánod-e megvásárolni.
Havi díjas előfizetés esetén:
Domino előfizetés esetén:
Amennyiben továbbra is a régi telefonodat kívánod használni, javasoljuk, hogy készülékeddel kapcsolatban egyeztess jelenlegi szolgáltatóddal. Előfordulhat ugyanis, hogy a mobiltelefont hálózati korlátozással látták el, ezért társaságunk SIM-kártyájával nem fog működni, csak a tiltás feloldása után.
Foglalj időpontot honlapunkon, ahol kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső üzletünket, és akár az első szabad időpontot is lefoglalhatod.