2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!
2022. október 8. (szombat) 23 órától várhatóan október 9. (vasárnap) 6 óráig rendszereink ütemezett műszaki karbantartása miatt a telekom.hu és a Telekom alkalmazás nem lesz elérhető, így a Domino adategyeztetés és feltöltés sem fog működni ezen felületeken. A feltöltés ATM automatákon és benzinkutakon érhető el ebben az időszakban. Köszönjük türelmedet!

Ügyintézés SMS-ben

Mely szolgáltatásodat szeretnéd módosítani?

Jelszavas védelem

Előfizetéses ügyfelünkként a jelszóvédelem bekapcsolását követően a szolgáltatásait kizárólag az öt számjegyű jelszó megadásával tudod aktiválni vagy lemondani. Ebben az esetben – az esetleges illetéktelen hozzáférés megakadályozására – csak az öt számjegyű jelszóval ellátott üzenetet fogadjuk el, jelszó hiányában a kérést elutasítjuk. A jelszóvédelmet az öt számjegyű jelszó ellenében díjmentesen aktiválhatod, illetve a későbbiekben felfüggesztheted.

Kérjük, a kulcsszavakat ebben az esetben is ékezetek és szóköz nélkül – nagy- vagy kisbetűvel – billentyűzd be. Bekapcsolt jelszóvédelem esetén a kulcsszót és az öt számjegyű jelszót egy szóközzel kell elválasztani.

A jelszóvédelem módosítása minden esetben jelszót igényel (például +SMSJELSZO 14301 a bekapcsoláshoz vagy -SMSJELSZO 14301 a kikapcsoláshoz, a 14301 helyére az öt számjegyű előfizetői jelszavát kell behelyettesíteni).

Felhívjuk figyelmed, hogy havidíjas előfizetés esetén az alábbi szolgáltatások módosításához mindenképpen meg kell adni az öt számjegyű jelszót, a jelszóvédelem beállításától függetlenül: Titkos szám, Hívószámkijelzés, Hívószámküldés tiltása, Hívásletiltás, Részletes számla szolgáltatás.

Mely szolgáltatásodat szeretnéd módosítani?

Mely szolgáltatásodat szeretnéd módosítani?

Jelszavas védelem

Előfizetéses ügyfelünkként a jelszóvédelem bekapcsolását követően a szolgáltatásait kizárólag az öt számjegyű jelszó megadásával tudod aktiválni vagy lemondani. Ebben az esetben – az esetleges illetéktelen hozzáférés megakadályozására – csak az öt számjegyű jelszóval ellátott üzenetet fogadjuk el, jelszó hiányában a kérést elutasítjuk. A jelszóvédelmet az öt számjegyű jelszó ellenében díjmentesen aktiválhatod, illetve a későbbiekben felfüggesztheted.

Kérjük, a kulcsszavakat ebben az esetben is ékezetek és szóköz nélkül – nagy- vagy kisbetűvel – billentyűzd be. Bekapcsolt jelszóvédelem esetén a kulcsszót és az öt számjegyű jelszót egy szóközzel kell elválasztani.

A jelszóvédelem módosítása minden esetben jelszót igényel (például +SMSJELSZO 14301 a bekapcsoláshoz vagy -SMSJELSZO 14301 a kikapcsoláshoz, a 14301 helyére az öt számjegyű előfizetői jelszavát kell behelyettesíteni).

Felhívjuk figyelmed, hogy havidíjas előfizetés esetén az alábbi szolgáltatások módosításához mindenképpen meg kell adni az öt számjegyű jelszót, a jelszóvédelem beállításától függetlenül: Titkos szám, Hívószámkijelzés, Hívószámküldés tiltása, Hívásletiltás, Részletes számla szolgáltatás.

Szolgáltatásaidat díjmentesen módosíthatod a 1414-re küldött SMS kódokkal. Az üzeneteket saját előfizetéséről kell küldeni, a sikeres módosításról válasz SMS-ben tájékoztatunk.